Garantie

Din momentul în care ai primit încălțămintea, beneficiezi de o garanție în termen de 30 de zile. Astfel, poți fi sigură că ai primit un produs nou și calitativ.

1. Garanția este valabilă în cazul în care vei respecta următoarele reguli de îngrijire a încălțămintei:

  • Păstrează încălțămintea în locuri ferite de umiditate și raze solare.
  • Minimalizează contactul încălțămintei cu apa, praful și noroiul.
  • Încălţămintea trebuie curăţată după fiecare purtare. Încălţămintea se curăţă doar cu produse de întreţinere specifice tipului de material din care este confecţionată. Nu folosi detergenți şi înălbitori pentru a curăța încălțămintea.
  • Nu spăla încălțămintea în mașina de spălat.
  • Pentru buna întreţinere a pielii produsului, foloseşte crema pentru încălţăminte.
  • Pentru a preveni ruperea cusăturii la călcâi, utilizează lingura specială.
  • Usucă încălțămintea doar pe cale naturală. Nu utiliza aparate de uscat sau caloriferul!

Nerespectarea instrucţiunilor de îngrijire conduc la anularea garanţiei.

Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie sa fie prezentat în ambalajul original.

2. Garanţia este valabilă în cazul în care sunt depistate deficienţe ale produselor comercializate (vicii ascunse), despre care consumatorul nu a fost informat şi acestea nu-i sunt imputabile.

 În ce condiţii poţi cere restituirea produsului necorespunzător?

  • Produsul are un defect care a apărut în perioada de exploatare.
  • Nu a apărut din vina consumatorului.
  • Este de la producere.
  • Nu a fost cunoscut de consumator la momentul cumpărării.

 

Care sunt situaţiile ce nu se supun condiţiilor de garanţie:

  • Deteriorările produse de către client (ex. zgârieturi, pete, etc.) în urma utilizării necorespunzătoare, nu sunt acoperite de garanţie.
  • Uzura datorată mersului specific (piciorul calcă pe o parte), uzuri cauzate de forma de picior cu excrescenţe, care a deformat pielea încălţămintei.
  • Nu se acorda garanţie la flecuri, rularea fermoarelor (la procurare era funcţional – forţarea prin exploatare nu poate fi dovedită).
  • Accesoriile delicate aplicate pe încălţăminte, precum strasuri, cristele, capse şi ţinte metalice, care sunt sensibile la impact (pietrele pot cădea ca urmare a loviturilor, împiedicării, mersului necorespunzător, etc.).
  • Deteriorarea încălţămintei cauzată de conducerea autoturismului nu este considerată defect de fabricaţie.
  • STEDABI SHOP SRL nu este răspunzătoare pentru disconfortul provenit în urma procurării încălţămintei de mărime, model sau calapod nepotrivit.

 

În cazul unei situații de garanție ne poți apela la numărul de telefon 0730 120 126  sau să ne scrii un mesaj la adresa office@silent.ro.